Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


Memetik daripada rintihan tidak puas hati pengguna laman sosial yang bernama Abidin Aghani, Celcom telah menghantar bil penggunaan semasa kepada beliau dengan mengenakan caj yang tidak munasabah. Difahamkan, Celcom mengenakan caj setiap kali SMS masuk dalam peranti pintar miliknya tanpa apa-apa langganan yang dibuatnya. 

"Apa kejadahhhhhh....Celcom menjadi perompak berlesen apabila mengenakan caj mesej yg masuk ke hp kita tanpa kita minta perkhidmatan itu. Adalah diharapkan skmm dapat memberhentikan perompakan berlesen ini. Terlalu ramai pengguna yg terperangkap kes rompakan secara senyap /online ini......nayaaaaa tertindas dgn teknik penipuan ini....."kata Abidin Aghani yang memuat naik gambar bil tersebut di laman Facebooknya.


"Kita minta pihak beruasa hapuskan hapuskan bil-bil begitu.... kita bayar apa yg kita guna... perompak sebab tu celcom kaya-raya..bayangkan kalau 100 orang sebulan terkena dah berapa untung atas angin...."

Justeru, Abidin Aghani menasihatkan pengguna Celcom berhati-hati, dan mengharapkan KPDNKK mengambil tindakan yang sewajarnya dalam membendung perkara ini. - THEHYPERMEDIA.COM

About Kerja Kosong

THE HYPE MEDIA ditubuhkan semenjak 2009 berfungsi menyebarkan berita, informasi dan isu-isu viral yang menjadi bualan hangat netizen. Segala komen dan pandangan pengunjung di laman ini, tidak mewakili pendirian kami.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Top